Kuinka paljon tarvitset lainaa?

Asiakasvalitusten käsittely

Easycreditin kaikki toiminta perustuu asiakaslähtöisyyteen ja teemme jatkuvaa kehitystyötä palvelumme kaikilla osa-alueilla asiakastyytyväisyyden varmistamiseksi. Tästä syystä meille on ensisijaisen tärkeää tietää, mikäli et ole ollut tyytyväinen meihin ja mitä voimme tehdä paremmin. Voit antaa meille palautetta monin eri tavoin. Olemme listanneet tähän ohjeistuksen, jonka mukaan voit toimia huomatessasi puutteen toiminnassamme.

Toimi näin, mikäli et ole tyytyväinen meihin:

Ensisijaisesti voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme ja tuoda esiin epäkohdat, joita olet huomannut toiminnassamme, lainatuotteessa, verkkopalvelussamme tai asiakaspalvelussa. Pyydämme sinua ottamaan yhteyttä välittömästi havaittuasi, että on tapahtunut virhe tai jokin palvelussa ei ole vastannut odotuksiasi. On ensisijaisen tärkeää, että kerrot mitä on tapahtunut ja milloin.

Asiakaspalvelumme on auki kuutena päivänä viikossa ja pystyy vastamaan asiakaspalautteeseen pääsääntöisesti 24 tunnin sisällä sen lähettämisestä.

Saat nopeimmin yhteyden asiakaspalveluumme puhelimitse tai chatin kautta asiakaspalvelun aukioloaikoina. Voit myös lähestyä asiakaspalvelua sähköpostitse ympäri vuorokauden osoitteessa asiakaspalvelu@easycredit.fi.

Toimi näin, mikäli olet ollut yhteydessä asiakaspalveluun ja olet edelleen tyytymätön:

Mikäli et ole tyytyväinen asiakaspalvelulta saamaasi vastaukseen tai selitykseen, voit olla yhteydessä palveluasiamieheen kirjallisesti. Muista liittää valitukseesi kaikki dokumentit asiaan liittyen.

Palveluasiamiehen tehtävä on jälkikäteen selvittää, mikäli mielestäsi asiakaspalvelun tekemä ratkaisu ei tunnu oikealta. Palveluasiamies arvioi, hoidettiinko ongelmatilanne asiakaspalvelun puolelta korrektisti, omien sääntöjen ja hyvän toimintatavan mukaisesti.

Asiakasvalitukset käsitellään kiireellisenä ja viimeistään 14 päivää sen jälkeen, kun olemme vastaanottaneet kirjallisen valituksen. Palveluasiamiehen vastaus on yrityksemme lopullinen kannanotto asiaan liittyen. Lähetä valitus kirjallisena osoitteeseen:

Northmill Bank AB, filial i Finland
Palveluasiamies
Unioninkatu 20–22
00130 Helsinki

Mikäli olet edelleen tyytymätön:

Mikäli et ole tyytyväinen lopulliseen vastaukseemme, voit kääntyä puolueettomien ja riippumattomien kolmansien tahojen puoleen. Näitä ovat esimerkiksi Kuluttajariitalautakunta, Kuluttajaneuvoja ja yleiset tuomioistuimet.

Käsittelemme hakemustanne.
Odottakaa hetki...